Wednesday, July 29, 2009

Jalan2 Cari Pasal

sepanjang bulan julai.. ade beberapa tempat yang aku telah pegi..
ni termasuklah negeri perlis.. aku pegi ladang tebu terbesar dan terluas di malaysia
CHUPING
mase jalan2 tu rase mcm kat overseas.. tapi tak dapat nak benti amik gambar.. tapi pemandangan die sgt cantik.. dan dikatakan kawasan tu jugak mencatatkan suhu tertinggi di malaysia.. haa.. pe lagi jom jalan2..







selain pegi ke perlis.. aku sempat jugak la pegi ke taman metropolitan kepong..
kalau tak silap aku la namenye camtu.. tempat tu cantik.. sesuai dijadikan tempat istirehat keluarga.. dan aku juga difahamkan tempat bermain layang2.. ade tasik yang sgt luas.. dan ade menara.. rumah api.. hehehe.. memang best.. tapi waktu aku pegi sgt panas.. dan mate aku pun tak bley nak bukak.. so jom jalan2..



No comments: