Monday, July 13, 2009

usaha mengubah nasib

dalam kehidupan ini tak semuanya indah..
ade yang pahit mesti kite lalui..
walaupun sepahit mana akan ku telan..
walaupun ape2 pun berlaku.. kite tetap kawan..
tiada ape yg akan mengubahnye selain kuasa Allah S.W.T

tapi kite perlu mengubah ape2 yang kite nak dengan usaha..
seperti mana juga aku..
aku juga perlu mengubah diri aku..
dan aku juga perlu berusaha utk ape yg aku nak..
maybe perubahan aku akan membuatkan pintu hatinya terbuka..
aku tidak pasti..
yang pasti aku akan usaha..

walaupun aku dimaki dihina dimarahi..
aku tak peduli itu semua..
dan aku yakin setiap ape yg berlaku ade hikmahnye..
dan ape yang telah berlaku membuatkan
perasaan aku lebih kuat dari sebelumnye..

dan aku harap suatu hari nanti Allah memakbulkan doaku..

No comments: