Sunday, July 19, 2009

Makin Bersemangat

alhamdulillah..
semangat aku da bertambah baik..
aku mula memikirkan yang positif..
ape yang perlu aku lakukan.. hanyalah sentiasa gembira..
pahit maung tetap aku telan..
dan hasilnye terukir sebuah senyuman..

dan aku pasti suatu hari dia akan sedar..
Sedar akan perbuatannya terhadap aku..
Tapi tak mengapa..
Aku masih disini..
mencari sinar yang akan datang..

di sekeliling aku bunga2 mekar mengharumi hati aku..
membuatkan aku sentiasa ceria dan bertenaga..
kesakitan yang selama ini ku alami ku jadikan cabaran
untuk aku hidup lebih tabah dan lebih cekal..

Allah itu maha adil..
Aku tahu satu hari nanti aku akan mendapat kebahagiaan
yang aku impikan satu masa dahulu..

2 comments:

amanda_fans said...

amanda...baguih, teruskan hidup.. k bye sayang.

Lydia Amanda said...

aik?? ade amanda_fans??
ok skang tgh teruskan hidup.. ape yg penting skang ni adalah kesihatan yg semakin merudum