Wednesday, August 19, 2009

aku sudah grad!!

semalam 18hb 8 2009 adalah hari konvokesyen aku.. hehehe
aku sgt hepi dan terharu..
yela penat lelah yang aku harungi telah membuahkan hasilnye..
inilah hadiah yang aku dapat berikan pada baba and mama..

aku sgt hepi.. bak kata azi.. time ni baru dapat tgk cite hepi..
sepanjang aku belajar ni.. aku nak ucapkan syukur pada Allah kerana bagi aku
kesempatan untuk belajar di UTM..
terima kasih tak terhingga pada family aku..
teman2 sekeliling.. zarisya.. capeq..panjang..faiz dan rakan2 lain
rakan SGS junior2 senior budak2 kelab dan len2..
lecturer2.. wahaha..

kenangan kat UTM tak mungkin aku lupakan..
yang pahit akan aku jadikan pengajaran dalam hidup supaya aku jadi lebih berhati2
nasihat aku pada junior2 aku..
belajar dahulu.. pentingkan pelajaran..
berkawan la dengan semua org mase belajar..
sebab kawan2 la yang penting mase kite tgh belajar..

aku akan kembali ke UTM dalam bulan depan insya'allah..
jika tiada aral melintang.. aku akan teruskan cita2 aku..

No comments: