Sunday, August 23, 2009

jangan tido lagi

aduh tajuk post da macam rancangan TV..
aku ni sedang memikir.. ape yang aku nak buat ni..
balik2 blog fesbuk friendster myspace ym..
aku bukannye ramai kawan.. skit jer.. yang ade pun bz ngan hal masing2..
hmm.. time2 mcm ni la yang aku paling tak suke..
bile ditinggalkan kesunyian.. tgk plak adik kecik aku tido bergelimpangan
siang tadi melonjak bukan main...
aku mule la berpikir kisah2 lame.. adesh.. ni yang aku tak suke ni..
time aku rase nak ym ngan org yg aku lame tak ym.. dan aku memang nak ym..
tenet ni tak jadi plak cam ayam..
maybe org tak gune tenet sgt kot.. yeke???

kan best kalau kat rumah ade mesin jahit.. leh aku jahit baju sepasang dua..
org yang selalu borak ngan aku da tido..
aku lonely..waa.. sungguh tak best..
aku asik layan lagu kat tenet radio ni sampai aku da mcm tak dengar sgt pun..
pukul 2 pg dah.. sungguh bahaya kalau tak tido..
nanti mama marah aku..

aiyo.. sejuknye.. kipas ni menghala kat aku je ni.. huhuhu...
tibe2 aku rase rindu kat adik aku..
yela tak cukup lagi sorang plak kat rumah ni..
kalau die balik.. tentu kene marah ngan mama..
warghh.. layan lagu poker face la..
aku nak nyanyi malam2 ni pun takleh
satu taman leh dengar suara aku kang..
udahla tgh sunyi..

aku nak cari bahan utk keje..
aku pun tak ingat sgt tajuknye.. ape ke namenye biotic stress..
ting tong da otak aku ni..
haa. mcm ni la aku bile da malam
patutnye tido tapi berjaga.. da tak btol sgt...
huarghhh.. yeehaa.. ade tande2 ngantok..
nyumnyum.. mau pg tido la..
layan lagu skit je lagi..
hehehe

1 comment:

aidil62nd said...

adoi kecian nye .. sampai jadi mcaam tuh ..