Saturday, August 29, 2009

permudahkanlah urusan ku

Ya Allah permudahkan lah urusan ku di dunia ini..
sememangnya kehidupan ini byk liku2 yang terpaksa kite harungi..
pelbagai cabaran yang dtg..

aku nak share sumtin kat korang.. tapi aku belum bersedia lagi..
aku tak tau citer ni akan jadi citer gembira atau citer sedih..
until now aku masih memberikan satu peluang lagi utk die..
sebelum pintu tertutup rapat dan berkunci..
hanya kuasa tuhan akan membuatkan ia terbuka semula..
keputusan yang akan aku buat adalah mase depan ku..
so kene pikir dalam2 dan meniliti semua aspek..
aku tak nak lagi membuat kesilapan yang sama ketika dahulu..
aku tak nak melukakan insan2 yang menyayangi diri aku...

aku pun xnak citer pjg lebar.. sebabnye hari dah malam..
mata aku pun da kecik.. pagi2 nak sahur.. payah plak nak bangun nanti..
selamat berpuasa utk aku..
kuikuikui

2 comments:

hudamcgyver said...

wah wah wah~
macam berita baik jer~

Lydia Amanda said...

aha.. berita baik..