Thursday, August 6, 2009

shopping @ sogo

sepatutnye tajuk post aku adelah.. pg hospital..
tapi disebabkan pg hospital itu berkenaan sakit..
aku tak nk ingat pasal sakit.. biarlah ia lalu mcm angin jer..

selepas g hospital.. aku n mama pg ke sogo.. konon2nye nak usha2 jer
aleh2 membeli.. shopping sakan..
mama ni dok tgk baju kat area situ die berkenan kat satu baju tu..
kami dok belek2 aku pun berkenan.. masalah nak pilih warna la plak..
last2 aku kol capeq.. capeq jugak yg aku carik..
dapatla buat pilihan..
mak aih bajunye mahal sungguh.. baju and kain pun lain2 harga..
takpelah tutup mata jer..

kitorang berdua dok pusing2 beli itu ini.. dah dekat pukul 3..
menggelupur dah la tak makan lagi..
kihkihkih.. tapi mama sempat la jugak membeli handbag die...
dah lame sgt die nak membeli..
tapi baru ni die dpt beli..

aku cam ade je lagi bende nak beli..
tapi takpe.. tangguh dulu..
kene carik keje ni..
bahaya takde keje

sekian sahaja.. saya mau tido..
kepala udah berat

No comments: