Sunday, August 30, 2009

UTM aku kembali..

hari ni aku da sampai UTM..
hari selasa aku akan bekerja kat sini gak'
thanx kat funny bagi tumpang bilik lagi skali..
tapi aku rase penat sgt..
tibe hati aku rase sayu je mase nak kuar dr rumah..
tak pernah rase camtu..
hope family aku sentiasa berada dlmkeadaan selamat

5 comments:

emam said...

ei3...ni wat pe ni?

ZARA 札拉 said...

Oh bestnya~

selamat kembali ke UTM~

aku menolak untuk kembali pada kali ini~ harap masih ada peluang di lain waktu nanti~

Good Luck!

Lydia Amanda said...

emam: aku keje la emam..
zara: thanx.. insya'allah.. peluang itu masih ade..

AFIQ zainal said...

akhirnya kembali semula..moga mdpt menjalankan tugas dengan sangat jayanya..kem salam katUTM...akoo rindu UTM...

Huda said...

ko jadik RA ker, tutor?
neway, congrates dah dapat kerja~