Monday, August 24, 2009

inilah hidup peniaga..


ni la baba.. bz berniaga... time ni kuih byk da abis..

weng..weng...
kepala udah berpusing..
atas suggestion member.. aku nak masukkan la beberapa gambar..
gambar2 ni mase kat bazaar dan dirumah.. sedang buat kuih..
mase2 berniaga ni bese jer.. cume aku tak tahan asap la..
org sebelah dok bakar ayam percik... aku yg kene batok2..
kuih muih ni sume sedap2 kot.. hehehe..
tapi yang paling laris buah melaka.. karipap.. keria.. ketayap..
dan tak lupe wantan ayah aku la..
haa resipi sendiri..
so sesape teringin nak rase kuih yang aku buat.. leh ar dtg beli..
kuikuikui..



kuih keria yang baru lepas goreng.. nyum2.. sgt lembut


ni kuih cucur badak...tgh goreng


cucur badak yang belum digoreng


keadaan bazar ramadhan tmn tun teja.. time aku amik gambar ade org perasan plak..




1 comment:

aidil62nd said...

berniaga memang best