Friday, June 12, 2009

2nd Interview

Semalam aku pg satu interview. interview ni adalah stage kedua. ape yang aku nak cerita kan ..
interview second ni susahla.. actually soalan yang ditanya mase interview percakapan ni taklah susah sgt.. dan boleh je jwb. tapi soalan test die susah.. susah la.. aku tak pernah jwb soalan pasal internet and networking ni kat universiti.. tetibe kat situ plak.. ade yang aku leh jawab.. ade yang tak.. tapi familiar la bendenye.. ade ujian bahasa melayu and english.. ujian matematik.. IQ test.. yang paling kelakar ade ujian menaip.. yang memang laju la aku taip.. tapi agak slow sebab.. karangan yang disediakan agak mengelirukan.. tgh2 ayat ade hurup besar.. dan perkataan yang sukar utk dieja.. aku tak kisah la.. asalkan aku lepas part tu.. pastu ade ujian excel plak.. aku nak jwb phone call je.. excel pun kene tau jugak.. xpe.. aku pun buat.. nasib simple.. just gune formula..

Aku tak bley bla ade dua org staff yang bertugas tu berlagak giler.. dah la melayu.. menyampah plak aku tgk dorang.. yang india cakap baik2 jer.. ape la.. malu je aku tgk dorang tu.. aku tgh tunggu result aku dpt tak keje tu.. tapi agak sukar.. saingan nye mantap.. xpe da usaha..
wee~~

ok la.. tu je.. kalau tak dpt kene pg interview lain la.. hehehe..wakaka..

No comments: