Saturday, June 20, 2009

Sesak Nafas

Aku pun tak tau semenjak dua menjak ni.. aku mule sakit.. sakit yang tak diketahui puncanya.. satu nye sesak nafas.. ni paling aku lemah skali.. yela tetibe je sesak nafas.. mak aih.. macam ape daa..

aku memang tau yang aku takleh wat keje berat.. tapikan aku mane ade wat keje berat pun.. bese2 je.. mcm bese.. dah tu siap selsema..sakit tekak.. kadang2 demam semula.. aish mcm2.. ni semua ujian Allah.. sabar ye amanda.. hehehe..

Sorila kwn2 aku buat korang cuak.. sebab ntah berapa kali dlm sehari aku nak pitam.. ehh..ni da kene jumpe doktor kot... tapi malas la plak.. kalau kat UTM ade pusat kesihatan.. senang je..

Salah satu faktor maybe cuaca.. jerebu.. lain2 maybe sebab sakit yang biasa aku hadapi.. lagi tambah plak tekanan yang aku hadapi.. sekali je tertekan.. terus sesak nafas.. wakaka.. ni kalau ade yg buat aku tertekan.. or something mengejut.. kompem leh pengsan..

No comments: