Sunday, June 14, 2009

Wedding Ramiza @ Melaka

khas utk tatapan budak2 SGS..


Tola and Luqman sedang membaca map.. wakaka..


pelamin persandingan Ramiza.. cantik..


Ramiza alone.. beautiful




smart gile jejaka ni.. kihkihkih..


me and luqman


me and faizi


Tola menunggu di tepi longkang...


me and ramiza..


diz three guys with ramiza..


classmate yang hadir (Muhaimin takde dalam gambar)

cerita bermula dari seawal jam 8.00 pagi.. aku bersiap untuk pergi ke wedding ramiza.
8.30 pagi da berada di stesen komuter rawang.. utk bertolak ke serdang..
sesampai di serdang tola da tunggu aku kat situ.. dan kami just tunggu faizi.. dalam 5 minit kemudian faizi pun sampai.. dan kami bertiga menunggu lokman plak... sampai je luqman dalam 10 lebih kitorang terus gerak ke melaka..

bley tahan gak la luqman bwk kete.. laju.. tapi ade cite kelakar la disepanjang berada dalam kete die... wakaka.. aku rase nak muntah disebabkan bau M****h sape la kan.. tapi takpe la.. bersyukur kitorang selamat sampai di melaka.. tapi kitorang g melaka mall dulu.. beli something then baru gerak pg rumah ramiza... kami takdelah sesat.. tapi terlajak ada la..

sesampai je dirumah ramiza.. aku terus meluru masuk ke bilik pengantin.. nak say hi.. wakaka.. yela kami dtg dari jauh.. mestilah nak jumpe pengantin... lepas da dapat jumpe ramiza.. kitorang pun makan.. bley tahan gak lauk die.. sedap.. habis la aku makan.. ni kitorang tunggu team lagi satu.. tak sampai2.. kitorang pun lepak kat bwh pokok tepi longkang.. sambil berborak2.. lame tak borak ngan dorang.. amik2 gambar..

kire da lama gak la kitorang tunggu.. akhirnye team lagi satu sampai arif dino muhaimin.. so tunggu la dorang makan.. and lastly amik gambar ngan pengantin..
balik ke KL semula... hujan lebat menyebabkan arif terpaksa berteduh di bawah jambatan.. dan luqman plak ngantok.. maybe sebab bwk kete slow2.. pastu sejuk plak tu.. then benti kat seremban.. minum2 sambil borak menunggu arif sampai..

bile arif sampai kitorang gerak semula ke KL.. then hantar beg arif ke rumah die..kat serdang.. pastu luqman pun hantar la aku ngan faizi ke stesen serdang semula... disebabkan train delay.. so lambat la jgak balik.. train da mcm sardin.. nasib tak lame lepas tu aku dpt duduk... aku da resah gelisah takut tak sempat sampai rawang sebelum parents gerak g kenduri kahwin ti'ah.. then hairi pun tolong hantar aku dari sg. buloh ke depan rumah.. thanx sesgt.. jasamu dikenang.. hehehe...

thanx gak kat luqman sebab bwk pg melaka.. thanx kat jaffar yang risaukan aku ni.. yela.. jauh tu melaka.. then aku sorang je perempuan.. balik pun da malam.. thanx sesgt.. hehehe...

i'm really happy..
rindu kat korang sume...

No comments: