Thursday, June 18, 2009

Kawan??

Apa la maksud disebalik istilah kawan ni??
Org yang bley teman kite waktu susah dan senang kite??
Org yang bley wat kite tersenyum gembira??

bagi aku la kan kawan ni yang kite rase selesa sgt.. bley bergurau senda..
mcm2 la.. sampaikan kawan ni la kite leh tido sekatil.. makan sepinggan.. da mcm adik beradik
baju pun leh share2 kalau same saiz..

kalau berkawan ni sampai kan bley nangis la tgk kawan susah.. rase nak tolong je tapi tak mampu..
leh tenangkan die je.. tunjukkan jalan.. dan tolong la sampai termampu.. bab kawan ni time lapar gile.. sepeket maggi bley share sampai 6 org..

kawan juga sgt mengambil berat terhadap kawannye.. waa.. terharu beb.. kawan ni sayangnye kat kawan die akan marah kawan kalau kawan buat salah.. aku pernah kene.. (nangis beb) setakat ni aku tak pernah ade kawan makan kawan.. (tikam dari belakang)

kawan ni bley kate tak berkire la.. aku hepi la.. kawan2 aku sume baik2.. alhamdulillah tak kira la laki, perempuan, nyah.. melayu cina india.. sume baik2..
wakaka... the truth is all my friend is the best friend i ever had..

2 comments:

emam said...

beta dah mengagak dah yang kawan tuanhamba ni tergolong dalam golongan nyah...

nyah tuanhamba..
nyah..

nyah mak kata
nyah kau nok...
nyahhhhh....

Lydia Amanda said...

bukan aku nak dorang nyah..
da kwan aku ramai camtu la nyah.. wakaka.. kawan jela nyah.. wakaka