Sunday, June 21, 2009

Maafkan Saya.. Saya xpengaruh sape2

wakaka..
aku cam takleh blah plak..
even aku ni tak belajar lagi.. da nak grad..
tapi aku masih sygkan remote sensing..

Ade la sorang jiran rumah aku.. anaknye baru habis matriks..
mase die isi borang upu.. die ade tanya pasal kos aku..
aku terangkan ape yang patut je..
aku tak suruh pun die masuk kos tu..
tapi alangkah terkejutnye aku..
die telah mendapat tawaran masuk UTM dengan kos remote sensing..
wakaka... Lawaklah.. maksudnye aku nye ayat power la jugak..

Aku siap promote kos lain.. mcm sains.. tapi die nak pilih gak kos aku sebagai pilihan pertama
then ape bley aku buat.. aku da ckp da hari tu..
Adik.. kalau adik pilih kos ni sure leh dpt..
sebab tak ramai yang tau...
hehehe.. lawaklah..

so nampaknye buku2 aku akan kuserahkan pada my junior..
welcome to remote sensing world..
Eyes on the sky..

kepada adik2 yang len.. selamat masuk universiti.. this coming july..

p/s: convincing power!! So mesti power la suruh customer beli insurans.. yeeehhaa..

1 comment:

Anonymous said...

hahaha
good in convincing people..
(=

hairi