Sunday, June 7, 2009

Aku Kene Kuat

takde cerite ape yang aku nak sampaikan.. aku rase da lame aku xluahkan ape yang aku rase..
skang ni aku rase sunyi dan sepi.. tapi aku kene kuat utk teruskan kehidupan..

at the same time ade skit hepi sebab kene pg interview.. isnin and selasa.. setelah sekian lama aku tunggu.. akhirnye ade la jugak jawapan.. kalau tak dapat keje that's mean takde rezeki.. tapi aku tak kisah.. asalkan ade la tindak balas.. wee~~

aku pun tak tau pasal pe pagi tadi.. bangun2 tido je pinggang aku sakit.. aish mcm org tua plak.. tapi xpe.. ujian dari Allah menghapuskan dosa2 kecil.. (mama yang kata) hehehe.. aku tak byk buat keje berat.. aku hanya memasak dan buat keje rumah skit2.. tolong mak buat kuih tu je la..

ramai gak yang msg2 aku hari ni.. tapi sorry ar.. lepas memasak and makan.. aku tido.. disebabkan kepala aku ni da berat.. susah sgt nak bwk.. hahaha.. so aku senyap jela..

bangun je tido aku pun lepak kat Hall rumah.. ternampak la makcik ni.. makcik ni jiran aku a.k.a kawan mak aku.. so mak aku suruh panggil die dtg rumah.. aku pun panggil la..
mak aku pun membuka cerita dan makcik tu pun same.. aku pun tumpang dengar jela..
hahaha.. sebab aku pun takde borak ngan sesape.. die btau anak nye yg sulung da bersalin.. alhamdulillah.. seronok je makcik tu.. dapat cucu pertama lelaki.. hehehe..

aku ni xtau la mcm mane perjalanan utk sok.. tapi yang pasti aku berdebar dan separa takut.. sebab aku main apply je keje.. xtau keje ape.. hahaha.. xpe i will try my best!!..

for those yang temankan aku.. borak2 ngan aku.. thanx sesgt.. yang mendengar masalah pun thanx.. hahaha.. terutama kat bebudak skolah teknik aku.. rajin ek korang.. hahaha
tu jela.. nanti byk sgt merepek..

2 comments:

AFIQ zainal said...

wah da dpt interview tu
interview katne?

Lydia Amanda said...

kat bandar baru sri petaling