Sunday, June 21, 2009

Kawan je weh..

Aku sedar aku siapa..
Kawan?? Kawan??
mak aih.. Bapak la..

Hanye kawan..
Damn..
Aku tak tau pulak selama ni aku ni dianggap kawan jer
waa.. sedih siot..
Rase mcm nak rendamkan kepala dalam air..
then tak nak kuar2..
mati cepat lagi baik..
Siot..Siot..Siot..

waa..

9 comments:

Anonymous said...

hidop n mati 2 seksa amanda...

hairi

Anonymous said...

Sadly written..

"Muhasabah diri" is always practical for us...

Anonymous said...

kehidupan kita di dunia ini hanyalah satu ujian kpd kita....
Allah hanya nak uji hambaNya samada taat atau sebaliknya...
maka dgn itu, bersabarlah dgn ujian yang telah Allah berikan...
kesusahan mahu pun kesenangan, itu semua adalah ujian...bagaimana kita m'hadapinya ???
itulah yg akan dipersoalkan....
~#banyakkan bersabar dlm menempuh ranjau kehidupan dunia#~

Lydia Amanda said...

waa.. ya.. muhasabah diri always practical for all

Anonymous said...

yup...
tats rite..(=

hairi

hann^aneem yuuuuhhhuuuuu!! said...

adoiyai..cian nye ko..emosi btol nih..lek2 je..aku phamko marah..ape kate ko ckp benda yg sama kat 'org' 2...bg die bengkak jugak..haha..jahat aku!!!

Lydia Amanda said...

wakaka..
aku tak kesah..
bley je sekali sekala jahat

lightofDaprincess said...

bkn slalu ke ko jht.... gelak jahat....ha.ha.ha.

ko ngarut pe neh.. its not sound like da label below...... 'REKAAN'..
its like sumtin real... u want 2 stori de mori??? hehe

Lydia Amanda said...

that's story was really REKAAN.. wakaka.. that mean my story is looks real..