Saturday, June 6, 2009

Wedding Zawani


ni perempuan yang pg kenduri.. ayu jer.. tapi aku da tutup mate..


me and mimi


budak2 laki yang ade bersama pengantin

Hari ni kenduri lahwin zawani ismail..
ni kawan aku masih sekolah teknik.. kawan teater and satu dorm ngan aku..
the best thing is.. wedding die sgt gempak.. and grand..
ape2 pun wanie nampak cantik sgt.. nampak kurus..

satu lagi yang best dapat jumpe kengkawan BRIOTLEGEND..
bagus ar korang.. sentiasa bergerak dan beraktiviti..
hope korang enjoy la waktu g pangkor nanti..

yang aku kenal taklah ramai sgt.. thanx ar kat jaffar and mimi anta dan amik aku kat stesen KTM sg buloh.. almaklumla.. aku takde kenderaan.. lesen pun takde.. so naik keretapi je la..
walaupun tak ramai kengkawan yang dtg.. tapi aku hepi la..
ade yang aku baru kenal tadi..

aku takde gambar ngan pengantin.. tapi ade gambar pengantin.. so ni jela yang aku nak citer..
sok che no plak kahwin.. aku tak tau nak g ke tak.. tunggu la citer sok.. wee~~

4 comments:

kydie said...

ko x der lesen???
g lah amik lesen..
hahaha

Lydia Amanda said...

nak amik lesen gune duit sendiri..
nanti la da keje..
hehehe

Eichikawa said...

npk syun beb!(=

Lydia Amanda said...

wakaka... bese jer