Tuesday, June 16, 2009

Aku Fobia..

Byk bende yang aku fobia sebenarnye..
tapi yang penting skali aku fobia ngan lelaki gatal..
mase aku dok kat kg baru KL.. driver bas yang hantar aku pg sek n balik
muke die gatal gile.. aku takut.. that's why aku suke dok belakang.. geli btol nak tgk muke die
ade one time tu.. die suke tgk belakang mase bwk bas.. so bas kitorang accident..
terlanggar bas lain... hmm.. nasib aku xcedera parah ke ape ke..

mase darjah satu.. aku terjumpe pakcik driver yang same kat sekolah aku..
scary gile... aku nampak die je aku cabut lari.. ape yang penting muke pakcik tu memang scary..

mase form 5.. aku belajar kat sg buloh.. so setiap hari ulang-alik.. so ade satu pagi tu..
aku odw ke sek aku dikejar oleh lelaki gile seks.. gile takut aku... menangis aku.. menggigil aku sampai sek...

ni yang paling latest.. sedang aku ym.. ade org ni buzz aku.. aku pun buzz balik
disebabkan namenye yang familiar.. cam budak UTM.. aku pun tanye la sape..
die kate on webcam then aku leh tau sape die.. aku decline la.. tapi die tetap invite jugak.. disebabkan aku takut tu member aku so aku pun accept jela.. takut member kecik hati..
tapi sebelum tu aku da tutup webcam aku ngan masking tape.. seperti mane yg aku selalu buat
then aku tak nampak muke die.. aku nampak bende lain.. yang aku rase pelik.. so aku pun cepat2 tutup. ayam btol mamat tu.. kalau da tak tahan sgt pgla cari org lain.. huhuhu.. aku takut gile time tu.. nasib baik aku ngah ym org lain jugak.. so ade la yg tenangkan aku..
for girls kalau tak nak kene cam aku.. jgn add sebarangan.. yang aku kene ni id die ocopot.. name die rahmat ali.. band die weh.

aku fobia ngan accident.. disebabkan aku pernah accident beberapa kali... so aku takut sgt..
sebab tu la mulut aku bising time org bawak kete laju2.. tapi time melintas jalan aku memang pening skit.. aku pun tak tau kenapa...

No comments: