Sunday, May 10, 2009

Hari dirumah...

Hari ni aku bangun sgt lewat.. tetibe mak aku kate mandi cepat.. nanti ade orng nak buat pipe baru.. tukar satu rumah.. aku pun bangun la n terus mandi.. rumah aku sgt bz hari ni.. aku pun da pening2 sebab tak cukup rehat lagi..

tukang paip pun datang membetulkan paip.. aku ngajar adik aku add math.. pastu die selsema.. da tak tahan.. aku pun tertido sampai tgh hari.. aku bangun pg makan..

petang skit aku pg hantar adik aku balik asrama.. pastu die mintak tolong ajar PKA.. aku pun ajar la kejap.. pastu balik rumah..

balik je rumah aku pun pg la rumah best friend aku... borak2 jap pastu aku suggest g rumah shikin.. pastu kitorang pun pg... hehehe.. borak2 lagi.. dah lama kan tak borak..

malam nyer tak buat per.. selain meluangkan mase ngan family tersayang... but i already warning adik2 dont ever2 say his name.. (its really hurts me) k tu ja..

No comments: