Monday, May 4, 2009

Paper Marine

waa... da selesai pun paper marine.. ntah ape yang aku melalut dalam paper die.. aku sebenarnyer tak berapa nak study subjek marine ni... tapi ok skit la dari 2 paper sebelum ni.. malam tadi aku ingat nak study.. tapi aku kelam kabut menyiapkan take home exam.. adesh kejenye remeh skit... tapi takpe.. akhirnyer aku berjaya siapkan..

mase paper marine aku asyik nak ketawa je pada awalnye.. yela aku tgk Dr Maged pulun die nak tanye sume org.. "U dont submit your take home exam".. dalam hati aku.. ko da tau sape yang da hantar and sape yang belum.. watpe tanye sume org.. waa.. tension pun ade.. tapi dia baik la aku tgk sejak akhir2 ni.. yela.. since ade perbalahan.. i thought die simpan.. rupe2nye die telah melupakannye sedikit demi sedikit...

banyak gak la die tolong kitorang tadi.. tapi takpe la.. da lepas da pun.. aku pun malas nak ingat kisah lame.. lagipun PSM aku pun da siap.. tinggal nak pg jilid jer..hmm aku hope takde la masalah2 yang akan timbul selepas ni...

ade satu lagi paper yang tinggal.. Hydro.. ni memang kene baca semua.. k la kawan2 study yer... hope paper terakhir ni korang sume dapat jawab dengan baik.. and then im gonna miss u all.. waaa... rindunyer.. sebab lepas tu dah tak jumpe lagi.. sedihnyer....

2 comments:

Unknown said...

aman, efficient sgt u tulis blog.. hehe... last paper sudah... blh balik umah sudah..yeah....

Anonymous said...

akhirnya jumpa gak blog ko.. hehe.. bg la link blog bdk2 laen.. blh aku tlg promote sambil2 promotekan blog aku... haha.. nih link blog aku..
http://enchektola.wordpress.com/