Thursday, May 14, 2009

KeSunYiaN MelaNda bosan Pun DaTang

Sunyi..
Kenapa mesti ade sunyi??
Untuk apa??

Aku Sunyi..
Semua da tido??
takde sape nak teman aku??
*haMpa*

HaNya Muzik bermain2 ditelinga Aku..
Sampai Bila??
SamPai Aku tido kot..

SuNyi menyelubungi..
kedengaRan titisan hujan menemani diri ini..
Bunyi handphone yang paling bising pun x kedengaran..
sumenye lenyap..

Tetibe lagu Bila Waktu Tlah Berakhir nyanyian Opik berkumandang..
Sungguh sayu...
"Bila waktu tlah berhenti.. teman sejati adalah amal.."
aku menyanyi sendirian..

Bila agaknye waktu tido aku akan kembali normal??
Sorang2...
arghh... kalau kat U ade gak rakan berborak..
skang??

Bile da sunyi.. bosan datang.. hampeh..
aish.. hidup mcm ni tiap2 hari abis la aku...
Ni yang rase nak keje siang dan malam..
supaya tak bosan..

Ni la keje aku.. tulis blog..
sampai peRgelangan tangan Aku da start sakit..
hmm...
Kalau ade yang teman aku..
bEstnye...

nak Qiamullail.. tapi tak tido lagi...
hmm..
kalau da tido.. xkan bangun plak..
Sunyi ni bagus kadang2.. utk beribadah.. tapi bosan ni yang xbley bla..

so wat to do??

4 comments:

emam said...

meh teman sy kira bulu roma
wahahaha

Lydia Amanda said...

hahaha.. elok gak tu...
nanti sampai mati tak habis kire..
kalau bulu roma ko besar2 diameternye kan bagus.. ini halus.. buat juling mate aku ja.. hahaha gurau na...

emam said...

bukan ko mmg juling ke?
gege

Lydia Amanda said...

kurang asam ko..
ko pun juling gakj sebab selalu sgt kire bulu roma yang halus tu..