Wednesday, May 6, 2009

Last Paper Hydro..

Alhamdulillah... akhirnye selesai jugak final exam.. last paper hydro tadi.. soalannyer cam mudah tapi... markahnye besar sgt.. aku plak jenis tak reti nak merepek dalam tu.. aku mase mule sampai aku habis menjawab.. syok jer.. aku tak perasan arahannye suruh jawab 4 soalan jer..
aku pg jawab semua.. sengal btol aku ni.. bukan ape.. ngantok sebenarnyer..

pastu mase nak hantar.. tetiba pattola kate eh ko jawab semua.. aku pun mengiyakan.. die kate jawab 4.. aku pun cuak terus je pangkah satu soalan.. tak sempat nak pangkah lagi satu.. halal la.. malas nak pk.. kuikuikui.. ngantok2 gak dalam smc tadi.. dahla tambah plak ngan sakit perut.. angin da masuk.. aku dapat kad jemputan kahwin.. ramiza bagi..
(hmm dalam hati rase sedih jer)

setelah selesai aku pun pg la hantar thesis yg aku da pinjam selama satu sem tu..
pastu pg la makan.. tp aku join la gak sesi bergambar jap..
tak sempat nak mintak maaf kat semua org... huhu.. aku nak minta maaf kat sini la..
kawan2 aku nak minta maaf kalau ade salah dan silap sepanjang 4 tahun kite bersama.. halalkan ilmu makan dan minum... semoga korang sume berjaya ..
klah.. penat ni.. mahu bayar tido... kahkahkah

No comments: