Thursday, May 21, 2009

hari yang biase

aku xrase hari ni hari yang best.. tapi maybe best utk mak aku sebab dapat kete baru..
aku seperti biase melakukan tugas2 harian.. mengemas, membasuh, memasak, menjaga adik2, dan membuat kuih..

aku rase kosong.. mcm org tak cukup vitamin.. kecewa pun ade..

aku ni teringatkan hal adik aku.. lelaki memang berperangai mcm tu ker?
aku rase tak.. sebab lelaki2 yang aku kenal sumenye alhamdulillah baik2 jer..

ade ke patut anak ugut ibu?? ibu yang melahirkan.. ibu yang diugut.. huh sedih btol..
ape la nak jadi dengan anak zaman sekarang.. tak paham aku..

kalau korang da ade anak nanti.. didik la anak2 dengan didikan agama.. ajarilah mereka dengan ilmu2 kehidupan.. hormat menghormati..

adeh mcm cikgu pendidikan sivik plak aku ni..

p/s: dimana dia??

No comments: