Sunday, May 3, 2009

Senibong+Danga Bay


waa...penatnyer harini... semalam penat.. adehh.. harini bermule dengan sakit2 badan yang dialami disebabkan bekerja keras untuk BBQ.. aku dapat jumpe ngan parents capeq.. parents die dtg amik barang.. mak die bawak makanan.. karipap ikan.. first time aku makan karipap ikan...

dipendekkan cerita.. pada malamnyer kitorang pegi makan kat senibong.. first time gak makan kat situ.. dah 4 tahun dok kat UTM baru merasa makan kat situ.. sedap gak.. mcm2 hal dak2 ni.. ade nak tgk AIM la.. ape la.. ape2 pun tempatnyer menarik sebab dekat ngan laut.. yeke?? aku rase la.. da malam aku tak nampak.. kitorang makan seafood.. aku ni da dapat tgk tv aku tak layan org berborak.. hahaha.. but i know the story... hahaha... kelakar tgk gelagat masing2...

sesudah makan mer decide nak g danga.. aku pun pe lagi..setuju jela.. hahaha.. maybe this will be last time i go there.. kitorang pun pegi la danga... jalan2.. amik gambar..wah.. kalau da abis belajar mesti rindu sgt kat tempat2 ni.. sebab dah tak jadi org johor lagi... waaa...sedihnyer...

kitorang pun menuju balik lebih kurang jam 12 mlm.. ingatkan kene tahan kat pak guard.. rupe2nye tak... selamat la.. yela dah hujung sem.. hahaha... anyway this is best moment together with ida peha mer and capeq.. santai... hahaha...

1 comment:

lightofDaprincess said...

gonna mis u 2 dear...huk2..
weh..maw gmbar senibong n danga gk..
capeq ltak cket jek...